yükleniyor

igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane igoaimalathane

Dijital dünyada
etkinizi
yaratıcılık ve
inovasyon ile artırın.

Harika görünen dijital deneyimler, hareketli grafikler, kurumsal kimlikler ve basılı materyallerden oluşan etkili iletişim enstrümanlarıyla pazarlama hedeflerinize ulaşmanız için marka yolculuğunuzda size rehberlik ediyoruz.

Müşterilerimize, stratejik bir ortak olmanın yanında, kreatif çözümler sunarak ilham veriyoruz. Vizyonumuzu; markanızın veya ürününüzün itibarını güçlendirmek, ihtiyaçlarınızı doğru stratejiyle ve tam zamanında karşılamak ve sizi daha ileriye taşımak için her gün geliştiriyoruz.

Müşterilerimizin yalnızca siparişlerine değil, aynı zamanda tespit ettiğimiz ihtiyaçlarına yönelik araçlar üretiyor ve dijital dünyada varlıklarını görünür kılıyoruz.Teşrikimesai içinde olduğumuz müşterilerimiz ile dijital geleceklerini birlikte planlıyor, birlikte çözüm üretiyor ve birlikte başarıyoruz.

Ziyaretçilerinizi sayfanızı kaydırmaya neyin teşvik ettiğini, paylaşım yapmalarını sağlamak için nasıl bir strateji izlenileceğini ve ziyaretçilerinizin sitenizde daha çok linke tıklamalarını nasıl sağlayacağımızı iyi biliyoruz.

WEB SİTESİ 💻

Kurumsal

Mobil kullanımın artması ile birlikte web sitelerinin tasarım ve teknoloji açısından güncelliği büyük önem kazandı. Günümüz teknolojilerini kullanarak ve tasarım trendlerini yakından takip ederek, hedef kitlenize mesajınızı en doğru şekilde ulaştırıyor ve markanıza maksimum faydayı sağlıyoruz.

WEB SİTESİ 🕷️

Mikro Site

Ürün veya hizmetinizin tanıtımınında, pasif ziyaretçileri istekli katılımcılara dönüştüren deneyim odaklı, etkileşimi yüksek çözümler üretiyoruz.

KURUMSAL 📙

Kimlik

Logo, kurumsal kimlik, broşür, katalog, dergi ve gazete ilanları, ambalaj ve poster tasarımları, araç giydirme, tabela tasarımı, yönlendirme tasarımı ve ihtiyaç duyduğunuz diğer tasarım kalemleri..

MOBİL & WEB 📱

Uygulamalar

iOS ve Android platformlar için mobil uygulamalar geliştiriyor, mobil kullanıcı deneyimi konusunda Ar-Ge çalışmaları yaparak projeleriniz için yenilikçi UX/UI çözümlerini sunuyoruz.

DİJİTAL 🚀

Pazarlama

Dijital dünyanın hızına ayak uyduran ve etki yaratan çözümler üretiyoruz. Markanızı daha görünür hale getiren, aktif, satışa odaklanan verimli dijital pazarlama çözümleri sunarak, kısa sürede ölçülebilir sonuçlar almanızı sağlıyoruz.

REKLAM FİLMİ 📺

Animasyon

İster bir hizmetinizi tanıtmak için kısa bir animasyon filmine ihtiyacınız olsun, ister çok büyük ölçekli fabrikanız için bir tanıtım filmine… Her aşamasında özenle hizmet veriyoruz.

Team
Wall

logo logo logo
Avatar for user 1 Arkadaşlar ajansa kim girdi bu saatte? Mesaj geldi şimdi.

Çiğdem the Boss

Avatar for user 1 Link için teşekkürler, hemen geliyorum.

Ceren

Avatar for user 1 Yaparız, sıkıntı yok, Volkan Bey..

@Şener

Avatar for user 1 Hey Allah'ım, peki, yapalım..

Volkan

Avatar for user 1 Cuma yollarız demiştik, sorun var mı yollayabiliyor muyuz?

Elif

Seni Arıyoruz.

Jr. Grafik Tasarımcı,
bize cv'ni hemen e-posta ile gönder.
Avatar for user 1 bitirdim sayılır şuan tam çalışmadığı için siteye koymadım 1-2 güne tam bitirip atarım galiba.

Ufuk

M E R H A B A

Bundan 13 sene önce, hem müşterilerimiz için hem de çalışanlarımız için bir dijital ajans çatısı altında en iyi deneyimi sunabilmek amacıyla kurulduk.

Dijital bir reklam ajansı, konvansiyonel ajansların tersine iki ayrı dünyayı içinde barındırır; merkezinde yaratıcılık olan tasarımı ve analitik düşünmenin kaçınılmaz olduğu yazılımı. Birbirinden tamamen farklı motivasyonlar ile hareket eden bu iki birimin birbirine engel değil, destek olması en önemli odak noktalarımızdan biri oldu. Böylece, yoğun mesailerle harap olmadan da başarıyı mümkün kılabileceğimizi göstermek istedik.

Yıllar içinde sürekli gelişme gösteren çalışma biçimimiz, düşüncelerimizde ne denli haklı olduğumuzu ortaya koydu.

Yılların getirdiği bilgi birikimi ve tecrübe ile müşterimizin ihtiyaçlarını ve pazarın sürekli gelişen-değişen ihtiyaçlarını gözeterek en iyiyi üretme aşkımızı devam ettiriyoruz.

Kazandığımız onlarca ödül, müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile kurduğumuz uzun soluklu bağlar, içinden geçtiğimiz dönem ve yaşadığımız coğrafyanın dezavantajları karşısında bize adeta motivasyon kaynağı oluyor.

Siz de bizimle tanışmak ve çalışmak isterseniz kapımız her zaman açık.

Sevgilerimle.

Çiğdem Dalyan
Kurucu Ortak

BİZDEN HABERLER
Çanakkale Teknoloji ofisimiz açıldı.

MART 2023

Sizleri heyecanla Çanakkale Teknopark yerleşkesindeki yeni ofisimize davet etmekten mutluluk duyuyoruz.

MAYIS 2019

Duvarları Olmayan Müze’ye 400.000 ziyaretçi

British Council için tasarladığımız Duvarları Olmayan Müze - Cadılarla Dans Etmek dijital sergisi 400 bin kişi tarafından ziyaret edildi.

Çanakkale Teknoloji ofisimiz açıldı.

MART 2019

Danışmanlık ve sponsorluk desteği verdiğimiz "Sait Maden - Şık Derviş"

Belgeselin Mart ayı gösterim takvimi belli oldu.